Programomtaler
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.